Fizetési mód, visszaigazolás a vásárlási szándékról online kiskereskedelmi vásárláskor

2020.01.19


A jelenlegi pandémiás helyzetre való tekintettel jelenleg csak előre utalással tudsz fizetni, készpénzzel nem.

 A rendelésed leadása után személyes visszaigazolást kapsz tőlünk, ami a rendelésben megadott e-mail címre fog érkezni.

Az automatikus visszaigazoló e-mail CSAK a rendelési szándékot jelzi, amivel értesítést küld a rendszer nekünk, még nem tekintjük vásárlásnak! Ez egy automatikusan generált e-mail, amit a webhely szolgáltató bocsátott a rendelkezésünkre, ezért nem tudjuk megváltoztatni!

Ezért, amint felvesszük veled telefonon és e-mail-en a kapcsolatot és hivatalosan visszaigazoljuk írásban az árakat, elérhető mennyiségeket és tételeket, díjbekérőt küldünk az előre utalás miatt.


Amint az összeg jóváíródott a számlánkon, azt követően 24 óra múlva adjuk át a szerződött partnerünknek (GLS futárszolgálat) a csomagodat.

Hétköznap a csomag átadásától általában 24 óra alatt már át is veheted a megadott címen a rendelésed, amiről előzőleg a futárcég e-mailen vagy telefonon értesít az érkezés időpontjáról.

Minden esetben számlát állítunk ki a megrendelésről, amit a megadott e-mail címre kapsz meg automatikusan a NAV számlázó rendszeréből.


Utaláshoz kérjük, a következő bankszámlára küld a teljes bruttó összeget az írásbeli visszaigazolás után, illetve a díjbekérőn, amit e-mail-ben kapsz meg: Alda.hungary Kft

Számlaszám:   14100653-34708549-01000009 (Sberbank)